«Τα παιδιά μαθαίνουν δρώντας» είπε ο Piaget. «Και αλληλεπιδρώντας», προσθέτουμε εμείς.
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013. Οι μαθητές της Στ΄ τάξης λαχταρούσαν να απολαύσουν τα καινούρια εκπαιδευτικά παιχνίδια. Τους δόθηκε η δυνατότητα κι έτσι ελεύθερα απλώθηκαν σε ομάδες μπροστά και δίπλα απ' τα βιβλιοθήκη. Οι εικόνες μιλούν μόνες τους...
Εδώ τα παιδιά επιχειρούν να συνθέσουν την Ευρώπη. Το νότο με το βορρά, την ανατολή με τη δύση...
Σκάκι. Κάποιοι διδάσκουν και κάποιοι μαθαίνουν. Ονόματα δε λέμε...
Δυο μαθητές απομονώθηκαν, γιατί χρειάζονταν απόλυτη ησυχία για το παιχνίδι ΑΝΑΓΡΑΜΜΑ
Η πιο μεγάλη ομάδα γνωρίζει την Ευρωπαϊκή Ένωση με παιχνίδι ερωτήσεων.
Παιχνίδι μνήμης και παρατηρητικότητας αυτή τη φορά για τρεις...
Εδώ τα κορίτσια ταξιδεύουν στην Ελλάδα παίζοντας.
Χωρίς λόγια...
«Το να φανταστούμε εκ νέου τα σχολεία του 21ου αιώνα πρέπει να είναι μια από τις κυριότερες προτεραιότητές μας. Πρέπει να εστιάσουμε περισσότερο στο να διδάξουμε την ικανότητα και τη θέληση για μάθηση, αλλά και να φέρουμε μέσα στην τάξη του σχολείου τα τρία πιο ισχυρά συστατικά της εσωτερικής κινητοποίησης: παιχνίδι, πάθος, στόχευση».
Ο Δ/ντής του Σχολείου
Κυρούδης Νέστωρ
Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 15 Απρίλιος 2013 14:23)